2011. július 10., vasárnap

Szombat - Barcelona

Most jutott időm arra, hogy írjak egy kicsit. Ma, vagyis szombaton Barcelonába menünk mindannyian. (A másik lakás is jött, nem csak mi négyen) Kb. délben indultunk el Malgratból és másfél óra volt a vonat Barcelonába. Amikor odaértünk, kettéváltunk, mert hárman várost akartunk nézni, de a többiek, mivel már sokszor voltak Barcelonában, csak vásárolgatni akartak. Így én Justinával és Hugoval elmentem felfedezni a cityt. Elég kalandos utunk volt, de nagyon jól éreztem magam. Végig gyalogoltunk, így nap végére nagyon készek voltunk. 8 órán át sétálgattunk kb. 10 km-t tettünk meg. Ez lehet, hogy soknak tűnik, de igazából csak két helyet tudtunk megnézni.
Először a Sagrada Familiat vettük célba. A Placa de Catalunyatól indultunk és szerintem egy fél óra alatt oda is értünk. Persze nagyon meleg volt, de megérte gyalog menni, mert egy csomó mindent láttunk. A Sagrada Familiat csak kívülről néztünk meg, mert elég drága a bemenet, és ráadásul nagyon hosszú sor volt. Szépen néz ki kívülről, de nekem a szombati nap folyamán leginkább a másik dolog tetszett, ahova elmentünk.
Ez a másik dolog pedig a Park Güell volt. Valami gyönyörű ez a park és nagyon nagy. A fél délutánunkat ott töltöttük, de csak az egyik felét tudtuk bejárni. Megmásztunk egy kisebb dombot, onnan nagyon szép volt a kilátás. Szerintem az már nem a park része, de mi azért felmentünk.
Nagyon sok képet csináltam, kb. 300-at. Rengeteg csoportfotó készült, de azok Justina gépén vannak, mert az övé elég komoly kis fényképezőgép. Majd elkérem tőle és azokból is rakok fel, mert nagyon sok vicces kép született! J
Szóval így hárman lődörögtünk a városban. Este 8-kor indultunk el lefelé a kis dombunkról. Visszafelé metróztunk, mert nagyon fáradtak voltunk. Utána meg hazamentünk vonattal. A többiek az eggyel előbbi vonattal mentek el, mi azt nem értük el. Éjfélre értem vissza a lakásba, úgyhogy a többiek már itt voltak. Megbeszéltük, hogy átmegyünk a másik lakásba, mert néhányan buliba akartak menni. Gyors megfürödtem és 1 óra körül elindultunk a másik lakásba. Ott iszogattunk egy kicsit, aztán 3-kor elmentek egy páran buliba, én meg visszajöttem a mi apartmanunkba. Ettem egy kicsit, most itt ülök a gép előtt. Ha befejeztem a blogot, megyek aludni, mert álmos vagyok nagyon.
Holnap, mármint vasárnap nem lesz semmi komolyabb program. Nicolas azt mondta, hogy akarnak menni buliba…remélem csak viccelt, mert másnap meló. Annyi biztos, hogy lemegyünk a beachre és ott leszünk egy jó darabig. 
Mára befejeztem, mert mindjárt elalszok! 

Besos chicas & chicos!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a képek!És ne sajnáld a pénzt, mert lehet,hogy többet nem mész oda!A nemzetk-i diákra nincs kedvezmény?

    VálaszTörlés
  2. Megyünk még Barcelonába, mert egy csomó mindent nem láttunk. Eddig nem mentünk olyan helyre, ahol kellett volna valamilyen diákkedvezmény.

    VálaszTörlés
  3. Hát még nagyon sok szép minden van abban a parkban is.

    VálaszTörlés