2011. július 12., kedd

Az elmúlt pár nap

Vasárnap egész nap a parton voltunk. Nem is tudtam írni, mert sokáig voltunk lent, de nagyon jó volt. Barnultam egy pár árnyalatot! :) Este meg elmentünk bulizni mindannyian (a másik lakás is). White party volt egy tengerparti szórakozóhelyen. A spanyolok nagyon durván nyomják a bulit. Rendesen volt show is, transzvesztiták is, izomgyurik is. Sőőt, még pezsgővel is meglocsolták a bulizókat. Mi is kaptunk belőle, ekkor adtuk fel és átmentünk egy másik helyre. Az csak egy beülős hely volt szintén a parton. Itt mindenki ivott egy koktélt, vizipipáztunk és kb. fél 1kor elmentünk haza alukálni. Nagyon szép volt este a part. Ennek a beülős helynek egy kiülős részén voltunk és az idő is nagyon kellemes volt. Úgy nézhettünk ki, mint az angyalok, mert mindenki fehérben volt. :)
Hétfőn 9-től 6-ig meló volt, utána egyből mentünk a partra. Mindenki nagyon fáradt volt az előző este miatt. Este jöttünk fel, mert már mindenki éhes volt. Ezután minenki kaját csinált. Én kb. fél 11kor tudtam enni... :D De nagyon jól esett! :) Internet nem volt, mert minden hónapban meg kell újítani és tegnap meló után már senkinek nem volt kedve elmenni a Vodafone boltba.
Ma már van net, meló után nem csináltunk semmit. Most szerintem este csak az lesz a program, hogy beszélgetünk meg iszogatunk. Azt majdnem elfelejtettem mondani, hogy reggel nagyon elaludtam. 9re kell menni dolgozni, így 8kor szoktam kelni. De! Tegnap, lefekvés előtt elfelejtettem beállítani a telefonomat és így nem keltem fel 8kor. 8.45-kor arra ébredtem, hogy Nicolas kopog az ajtón és mondja a nevem. Elkészültem időben, csak enni nem tudtam! :(
A reggeliről jut eszembe. Egyedül én eszek rendesen reggelit, a szlovák lány csak müzlit eszik, de francia lány és a francia fiú nem eszik semmit. Emiatt rendesen kinézett Nicolas már az első héten. :) Én vagyok a tápos magyar. :)

Puszik!

1 megjegyzés: