2011. július 3., vasárnap

Érkezés

Gondoltam írok egy kicsit...a többiek kidőltek, úgyhogy addig van egy kis időm. Tegnap buliztak, de nagyon kómásak.
Na, akkor leírom, mi történt ma...persze dióhéjban! :)
Megérkeztem Barcelonába, onnan alig 1 óra alatt busszal (transzferrel) elértem Malgrat de Marba, a megbeszélt találkozási ponthoz. Ide jött az egyik lakótársam, a francia srác, és elmentünk a szállásra. A szállás...hát igen, nem erre számítottam, egy kicsit ótvar. De az javít a helyzetén, hogy a melóhely kb. 10 percre van, a beach pedig 5 percre. Az erkélyről látni a tengert, az meg valami rohadt jól néz ki. Ma miután megjöttünk a szállásra megismertem a másik 3 lakótársamat is: van 1 szlovén lány, 1 francia lány, és 1 holland lány. Mindenki jófej, tényleg. Ennek örülök nagyon. Miután megérkeztem, kipakoltam, ettünk és lementünk a 3 lánnyal a partra, kb. 6kor jöttünk fel. Aztán a szlovén lány megetetett engem, csináltunk sült halat meg krumplipürét. Fini volt. És most tartunk kb. itt! :) Bepunnyadtak, de annyira nem bánom, mert én sem aludtam eddig.
Holnap megyünk melóba együtt, mert mindenki ott dolgozik és azt, amit majd én is fogok. Szóval nagyon együtt leszünk 3 hónapig.
Röviden ennyi! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése