2011. július 26., kedd

Igen, az időjárás nagyon rossz, egész héten esni fog. Még jó, hogy csak július van...remélem szeptemberben nem fog havazni...
Kezdem a tegnapi napot (hétfő) a legelejéről. Tegnap Samar volt szabadnapos, mert a barátjával Mallorcára mentek szombaton és csak hétfőn késő este értek haza. Azt elfelejtettem mondani, hogy most miután lefordítottam a honlapot (és Davidnak, a főnöknek, online-ná kellene tennie), kaptam új feladatot. Reklámoznom kell az Animafestet magyar blogokban, honlapokon, fórumokon, mindenhol, ahol csak tudom. Ha van ötletetek, írjátok meg! :) Utána meg majd sulikat kell keresnem, hogy minél több partner legyen Magyarországról. A megváltozott feladaton kívül, a helyem is megváltozott az irodában. :) Van két szoba (ami a mi szempontunkból fontos): a nagyobb szobában van a főnök és 5 gyakornok. Ahogy a mellékelt gyönyörű kép is mutatja, én a másik szobában voltam, meg félig vagyok is. Azt hozzá kell tennem, hogy Samarnak ez az utolsó hete, úgyhogy utána az ő helyére fogok ülni. Hugo meg egyedül marad, de nem sokáig, mert utána augusztus közepén Natalija megy el. Ő a menedzser asszisztens. Neki kicsit több feladata van, mint a többieknek. Elmondom, hogy a többiek mit csinálnak: fogadják a hívásokat skypeon és rendes telefonon. Mindenkinek van számítógépe, két ember használ 1 telefont, meg Natalijának van egy külön, mert ő máshol ül.
David, a főnök, hétfőn azt mondta, hogy miután Natalija elmegy én fogok odaülni, persze majd elmond mindent, hogy hogy és mit kell csinálnom. Annyit tudok, hogy nekem elég sok mindenkit kell betanítom majd, meg elmondani, hogy mit hogy csináljanak. Néztem nagyot, amikor mondta, hogy Natalija helyét én veszem át, mert Hugon kívül mindenki előbb érkezett ide, Malgratba, mint én és gondoltam közülük valaki lesz Natalija helyén. De nem. Szóval, tegnap ahogy mondtam, Samar volt szabadnapos. Én odaültem a helyére, Natalija elmondta, hogy ha valaki hív, akkor mit kell kérdezni meg mondani, hogyan kell a számítógépes rendszert kezelni. Egyébként akik telefonálnak, szinte mind diákok. Ők ugyanazért hívják az Animafestet, amiért én anno, csak most én vagyok a vonalnak a másik végén. Tegnap egyelőre csak megfigyeltem, hogy ki hogy csinálja. :)
A mai nap. Ma Nicolas szabadnapos volt, mert eljöttek a szülei és ma Barcelonába mentek. Így én ma az ő helyére ültem az irodában. Kicsit unalmas volt a nap munka szempontjából, mert alig volt pár hívás egész nap. Azt még tudni kell, hogy ha csörög a telefon, akkor "aki kapja, marja" van. Aki hamarabb nyúl érte, az tud beszélni. Nekem ma 2 telefont sikerült felvennem, de tényleg alig volt hívás. Mindenki halálra unta magát meg netezett. Én is neteztem, csak én azért, hogy találjak blogot, fórumot stb. hasznos dolgot. Szóval én egyelőre nem unatkozok annyira. 
Ahogy munka szempontjából kicsit unalmas volt a nap, de 3 óra körül olyan történt, amit ennyire közelről még nem láttam... Az utcában az egyik hotel kigyulladt. Nem láttunk tüzet, csak hatalmas fekete füstöt. Az utcát is lezárták és a környező utcákat is. Rengeteg tűzoltóautó és rendőr jött ki, és talán még ennél is több bámészkodó volt...

Ezen a képen a 'B' jelöli az irodánkat, 'A' pedig a hotelt, ahol tűz volt. Santy, a nagyobbik főnök, amikor látta, hogy mi van, nagyon ideges lett, mert mondta, hogy abban a hotelben van egy diák gyakornok lány. Szerencsére felhívta és nem volt semmi baja, úgyhogy mindenki megnyugodott. Jó pár óráig tartott, mire a füst  kezdett eltűnni.
Ahogy megtudtuk, először a Malgrat de Mari önkéntes tűzoltók érkeztek ki, és kb. 1 óra múlva értek ide a hivatásos tűzoltók Barcelonából. David a főnök, mondta, hogy ez így megy. A mentőknél is ilyen sokat kell várni...

Ez az iroda. A legelső emeleten a lehúzott sárga ernyős lakás. Mi az erkélyről néztük a tüzet.

Miután végelett a nagy tűzoltásnak, 5 óra körül elkezdett zuhogni az eső. 6kor is szakadt, úgyhogy bőrig áztunk, mire a lakásba értünk. 
Nicolas még nincs itthon, mert ahogy mondtam, a szüleivel van. De szerintem késő este megérkezik majd. Miután hazaértünk, elkezdtünk sütni zöldséges pitét. Még nincs kész, de már nincs sok hátra. :) Jó illata van, már csorog a nyálam is! :)

Ezzel búcsúzom! Pusssziiii mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése