2011. július 4., hétfő

Első nap...

Kezdem a nap elejétől. Alig bírtam felkelni! :) 9re mentünk dolgozni mindannyian. Tévedtem, mert a melóhely 2 utcányira van, szóval kb. 5 perc gyalog. A munkahelyen találkoztam a főnökkel és még két ott dolgozó gyakornokkal (egy litván és egy finn lánnyal), ők is nagyon aranyosak.
A főnökkel nem beszéltem szinte semmit, ő elég elfoglalt. De nem idős csávó, hanem kb. 30 éves és ilyen tipikus latin kinézetű: hosszabb fekete haj, barna bőr, szem. Szóval kaptam egy asztalt géppel, nettel és az volt a dolgom, hogy fordítsam le a honlapjukat. Elkezdtem, de nagyon sok. A litván és a finn lány is megcsinálta ugyanezt és mondták, hogy nagyon sok idő, kb. 3-4 hét, mire befejezték az egész honlapot. Kattintgatok menüről menüre, úgy fordítok. Míg én ezt csináltam, a többiek fogadták a bejövő hívásokat, ami nem volt túl sok. Ők kicsit unatkoztak. :) Egyszerre 3 ember mehet ebédszünetre (1 óra), és 3nak maradnia kell az irodában. Én a szlovén és a francia lány lakótársammal mentem vissza az apartmanba. Összedobták, ami van, és csináltunk tésztát meg szószt. Fini volt.
Munka után elmentünk egy hipermarket félébe (Carrefours a neve), ami 10-15 percre van az irodától. Nagyon sok mindent vettem, majdnem meg is szakadtam. De nem csak én, mert a többiek is sok dolgot vettek. Mondták, hogy inkább vásároljak be 1 hétre, mert ők is így csinálják: hetente mennek ebbe a nagy hipermarketbe, ha meg kell valami, akkor meg itt alattunk van egy bolt, de persze az drágább.
A hipermarketben találkoztam a főnökkel, nagyon ari volt. Napközben ugye nem beszéltünk, de a boltban mondta, hogy sajnálja, meg hogy majd holnap beszélünk... Mondom oké! Furcsa is volt, hogy hozzám sem szolt az irodában. De egyébként kedves, csak sokat telefonál és ezért elfoglalt.
Nemrég értünk vissza a boltból. Eléggé elfáradtam, meg álmos is vagyok. Ma estére nem terveztek semmit, úgyhogy lehet, hogy korábban bedobom a szunyát.
Ja, és az árak nem vészesek. Hasonlók, mint otthon, talán egy picivel drágább. De tényleg nincs nagy különbség. Vettem egy margarint, mert az volt a neve, hogy Tulipán! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése