2011. július 13., szerda

OMG...a tegnap este... Elég sokat ittunk, így ma egy kicsit fáradt vagyok. Volt vízipipa, sangria, fehér- és vörösbor és persze a híres "Én még sosem..." játék. 5-en játszottuk: Natalija és az ő unokatesója (aki ma ment vissza Szlovéniába), Samar, Nicolas és én. Jó volt, sokat röhögtünk és sokat ittunk, így ma mindenki kómásan kelt. De azért nem ütöttük ki magunkat, mert ma meló. :)
Találtunk parókákat is, meg karneválos cuccokat, úgyhogy persze ki kellett próbálni. Születtek vicces képek, azokat lehet, hogy nem rakom fel ide! :)
Az idő nem volt valami jó tegnap, ezért sem mentünk le a partra. Csak maradtunk a teraszon. Esett, fújt a szél napközben is és este is. Napközben annyira lehült az idő, hogy ruhát cseréltem, mert fáztam! :( 

PS: Raktam fel facebookra képeket! Úgyhogy most ide nem töltök fel! :)

Puszikák

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése