2011. július 15., péntek

Szerda-csütörtök

Hola chicas y chicos!

Tegnap este (szerda) átjöttek a másik lakásból a lányok és Hugo. Éjfél körül mentek el. Mi már nagyon fáradtak voltunk, de ők nem... :) Mivel ők nem "buliztak" előző nap. Ők el is mentek abba a beülős helyre, ahol vasárnap este voltunk. A tegnapi nap kb. ennyi történt.
Ma (vagyis csütörtökön) nagyon rossz idő volt. Este el kezdett esni az eső és ma dél körül állt csak el. Elég hűvös van. Most este megint esett. Munka után hazajöttünk, aztán a lányokkal, a rossz idő ellenére, lementünk egy kicsit a partra játszani. A vízbe csak egy kicsit mentünk be, mert tényleg elég hideg volt kint a parton. (meg állítólag amikor ilyen az idő, akkor a part közelében sok a medúza és mindenki fél tőle :)) Mielőtt lementünk a partra a francia lány (Samar) bekevert palacsintatésztát és miután visszaértünk a lakásba elkezdtük megsütni. Nem kevés mennyiség lett, de négyünknek pont elég volt. A szlovén lány (Natalija) pedig valami szardíniás krémet csinált, azt kenyérrel ettük. Szóval volt finom vacsi. Én meg miután megkajáltunk főztem kaját holnap ebédre. Egy jó nagy serpenyőnyi rizottó félét csináltam, szerintem nagyon finom lett. (büszke is vagyok magamra :P) Elég nagy adag, úgyhogy holnap tuti mindenki jól lakik vele. :)
Holnap (pénteken) munka után elmegyünk abba a boltba (Carrefour), ami egy kicsit messze van. Talán a másik lakás is jön, de mi tuti megyünk, ez biztos. Megint bevásárolunk másfél heti kaját! :) 
Ma (csütörtök) azt beszéltük kellene valami közös főzést csinálni, úgy hogy mindkét lakás benne van. Ez mivel ma elmaradt lehet, hogy holnap kerül megrendezésre. :) Utána lehet, hogy buliba megyünk, aminek én annyira nem örülök, hisz nem vagyok egy partyállat, de nem is akarok kilógni (legalábbis amíg az elején vagyok). Ők viszont nagyon partyarcok! :) De aranyosak, úgyhogy nem panaszkodok.

PS: Lehet, hogy nem éjfél körül kellene elkezdenem blogot írni, mert így egy kicsit zavaróak a "ma" és az ehhez hasonló időhatározók! :D
Holnap (péntek) végre megint elkezdődik a hétvégeee! :) Szóval lassan vége a második hetemnek is! :)

Beso

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése