2011. augusztus 29., hétfő


Akkor most elmesélem, mi történt múlt hét hétfő óta. Előre szólok, hogy lehet, hogy tömör lesz, mert a memóriám olyan, mint az aranyhalé!

Hétfőnél hagytam abba…Azt hiszem, hogy a kínai hajvágás után nem csináltunk nagyon semmit.

Kedden munka után lementünk a partra Sonjával és Hugoval. Sonja egyedül lett volna a lakásban, mert Justinának eljött a tesója látogatóba és kedden mindkettek elmentek Barcelonába. Justina egyébként keddtől most hétfőig szabadnapos volt. Holnap jön újra. Múlt héten így nagyon nem is találkoztunk vele és a tesójával, mert mindig voltak valahol napközben és csak késő este értek vissza a lakásba. Néha még Sonja sem találkozott velük annak ellenére, hogy egy lakásban laknak.
Szóval kedden strand után főztünk, és filmet néztünk utána. Nagyon jó volt minden, a kaja is és a film is. Megsütöttünk mindent, amit a fagyóban találtunk: zöldség, hús, hal, és még sült krumpli is volt.

Szerdán majdnem ugyanez volt a program, csak más kaját csináltunk! Tényleg nagyon keverem a napokat és lehet, hogy ez csütörtökön volt… Na mindegy! Az biztos, hogy két nap főzőcskéztünk és filmeztünk.

Akkor most kihagyom a csütörtököt, mert tényleg nem rémlik, mi melyik nap volt! :D Megbocsátotok, ugye? :D

Pénteken végre találkoztunk Justina tesójával. Szinte ugyanúgy néznek ki! Aranyos lány, de nagyon nem ismertük meg, mert nem sokat találkoztunk. Ezenkívül pénteken érkezett meg Hugo egyik német barátja, Maria. Ő is kedves lány, róla persze többet megtudtam, mert ő nálunk lakott egy darabig.
Munka után Hugoval és Mariaval lementünk a partra. Beborult, és kicsit lehűlt a levegő, ezért én nem úsztam, csak Hugo és Maria. Nagyon szép volt a part és az ég, még szivárványt is láttunk.
Este átmentünk Sonjáék lakásába, iszogattunk, beszélgettünk. Én főleg Nicolas-val beszélgettem, nagyon jó volt, mert többet megtudtam róla, meg hogy mit gondol rólam. A gyakorlatom elején nem volt ennyire jó a viszonyunk, mert nem is ismertük egymást annyira, viszont most már sokkal jobb, hiányozni fog, ha már nem lesz itt. Ami már csak napok kérdése…
Na, de nem akarom szomorúra venni az irányt! Jól éreztük magunkat pénteken, jó volt a társaság meg minden. Én Hugoval és Mariával mentem haza a buliból, mi olyan fél 4 körül értünk haza. Sonja, Nicolas, Justina és a tesója, Ilona, még tovább maradtak.

Szombaton Nicolas elmesélte, hogy péntek éjszaka ellopták az iPhone-ját. Elég durva, mert azért nem olcsó egy olyan okostelefon… Ezért szombaton elment a rendőrségre, de persze nem tudnak mit csinálni. Csak a formaságoknak tesznek eleget, kitöltetnek papírokat és ennyi. Amíg a kis pórul járt francia lakótársunk ezt elintézte, mi (Hugo, Maria és én) lementünk a partra. Nem volt valami jó idő…sütött a nap, de fújt a szél, nagyon felhős volt az ég és csak néha bújt elő az a fránya nap. Később csatlakozott Nicolas is és Sonja is. Viszont 5-6 óra felé feljöttünk a partról, mert már szinte fáztunk. Ezután én elmentem a kínaival és a német lánnyal Calellaba vacsorázni. Most mindenki kipróbálta a paellát, a nemzeti ételt. Attól tartottam, hogy nem fog ízleni, de szerintem nagyon jó volt. A paellát szinte minden étteremben két fő részére készítik, és utána két tányérra tálalják, úgyhogy eddig nem tudtam megkóstolni. Viszont szombaton Calellaban találtunk egy helyet, ahol ez nem így van és mindenki rendelhet úgy paellát, hogy nem kell osztozkodnia. Egyébként nagy adag, azért kell legalább két főnek osztoznia rajta. Szóval finom volt meg tele volt mindenféle tengeri herkentyűvel. Viszont többet nem hiszem, hogy fogok enni, mert iszonyatosan drága.  Szinte mindenhol 10 euró felett van…és ez csak egy tál étel…Más részről viszont megértem, mert tényleg a kagylótól kezdve, a különböző halakon át, a különböző rákokig mindent beleraknak.
Miután hazaértünk, csak bedőlt mindenki az ágyába, mivel másnap elmentünk Barcelonába.

Vasárnap mindenki felkelt 10 körül, megreggeliztünk és még egy délelőtti vonatot elcsíptünk és elmentünk Barcelonába. Ismét csak én, Hugo és Maria voltunk. Nicolas nem tudott jönni, mert megint mennie kellett valami irodába az ellopott telefonja miatt, meg délután megérkezett a holland srác, őt fel kellett vennie egy sarkon és elvezetni a lakásunkba…pont úgy, ahogy értem jött pontosan 8 hete. Hát igen, rohan az idő! Júliusra már nem is emlékszem olyan régen volt, augusztus meg csak úgy elröpült… :D
Szóval, vissza a történésekhez! 1 óra körül megérkeztünk Barcelonába, és elkezdtük megint a városnézést. Megnéztünk két Gaudi épületet - a nevüket nem tudom, csak az maradt meg, hogy mindkettő „Casa valami” -, megnéztük a Sagrada Familiát, meg a Park Güellt. A Park Güellt egyszerűen nem tudom megunni. Igaz, csak kétszer láttam, de annyira szép ott minden. Múlt alkalommal szebb volt, mert színesebb volt. Most már egy csomó virág levirágzott, de ennek ellenére nagyon élvezhető! Csináltam képeket megint, de nem töltök fel, mert a net nagyon rossz most.
Útban a Park Güell felé bementünk egy boltba, és vettünk szendvicsnek valót: kenyeret, szalámit, sajtot meg salátát. Mikor végre a parkba értünk, elkezdtünk szendvicseket gyártani és enni. :D
Mialatt mi Barcelonában voltunk, megérkezett Maurice, a holland srác. Este, mikor hazaértünk találkoztunk vele, főztünk, beszélgettünk. Kedves srác, nagyon nyitott. Most egy pár napig a mi lakásunkban fog aludni, mert a másik tele van. De utána átköltözik véglegesen a másikba.

Ma csak Sonja, Nicolas és én voltunk az irodában. Hugo Barcelonába ment Mariával, mert shoppingolni akartak, Maurice is elment velük, Justina pedig még ma is szabadnapos volt. Holnap már viszont tele lesz az iroda, mert jön Maurice is, Justina is és Hugo is.
Most csak ketten vagyunk a lakásban, Nicolas meg én. Munka után kitakarítottunk, mert már nagyon nagy volt a retek a lakásban. Ő meg most tunyul, én meg írom a kis cuki blogomat! :D A többiek még mindig nem értek vissza.. De nemsokára szerintem betoppannak.

Holnap lesz Nicolas utolsó napja, mert szerdán hazautazik. Pénteken meg Sonja utazik haza, hétfőn Justina és már tényleg nem lesz senki a régiek közül. Furcsa lesz, de kíváncsi vagyok az újakra is.

1 megjegyzés: