2011. augusztus 3., szerda

Hétfőn nem csináltunk semmi különlegeset. Munka után lementünk a partra, este meg beültünk a többiekkel egy sörre. Megbeszéltük, hogy mit vegyünk Samarnak, mert ő ma, vagyis szerdán repül vissza Franciaországba.
Tegnap munka után megvettük az ajcsit. Egy FC Barcas mezt kapott, aminek a hátulján az ő neve van. Este elmentünk Calellaba vacsorázni, mivel ez volt Samar utolsó estéje velünk. Nagyon finomat ettünk. Megint különféle tapasokat, de nagyon finom volt....az ára is az volt... :/
A fél 11es vonattal visszamentünk Malgratba, és egyből beültünk egy bár félébe. Ott ittunk, utána pedig elmentünk egy szórakozóhelyre. Mivel ott nem volt jó a zene, átmentünk egy másikba, onnan kis idő után visszamentünk az első helyre. Annyira nem volt jó a buli, de 4re értünk haza. Most kb. mindenki nyitott szemmel alszik... :)
Nemsokára szerintem jön Samar, egy utolsót beköszön az irodába, meg elköszön tőlünk, mert munka után ő már nem lesz a lakásban.
Hárman leszünk az apartmanban, de nem sokáig, mert Natalija kb. 2 hét múlva utazik haza. Ezután már csak Nicolas és én leszünk a lakásban, mert majd csak szeptember elején fognak jönni új emberek. De akkor kb. egyszerre 5-6. De kell is ennyi ember, mert ha nem jönnének, akkor szeptember elején csak én és Hugo lennénk az irodában.
David, a főnök, egyébként szeptember elején elutazik Szingapurba és majd csak október elején jön vissza. Szóval szeptemberben Hugonak és nekem kell majd betanítani az újoncokat, hogyan vegyék fel a telefont, hogyan csinálják a honlapfordítást stb. David hétfőn azt mondta nekem, hogy szeptemberben káosz lesz, mert ő nem lesz itt, Santy (a nagyobbik főnök) nagyon elfoglalt lesz, és csak én és Hugo leszünk régi emberek az irodában...Remélem nem így lesz!
Az idő egyébként nagyon jó most. Persze hétvégén, amikor egész nap lehetne valamit csinálni, akkor rossz, ilyenkor meg... :(

Beso!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése