2011. augusztus 17., szerda

Egész hétvégén nagyon jó idő volt, így mindkét nap csak a parton voltunk napközben. Nagyon meleg volt, így más értelmesebb programot nem tudtunk csinálni.

Szombaton, estefelé feljöttünk a partról, és utána este elmentünk buliba. Most kipróbáltunk egy másik helyet, de nagyon kár volt, mert kb. fél órát voltunk ott, utána átmentünk a Tropicanaba. Az a Palm Beach nevezetű hely, ahol először voltunk, tele volt tinikkel...Mindenhol tinik vannak, kivéve a Tropicanaban. :) Ezért jobb a Tropi. :) Amikor átmentünk a Palm Beachből a Tropicanaba, összefutottunk Daviddal. Ő a Mauiban dolgozik hétvégenkén, mint pultos. Natalija volt olyan részeg, hogy elhívta őt is a Tropicanaba...Kicsit fura volt, mert ő csak állt egy helyben, a piáját kortyolgatta, aztán egy fél óra után lelépett. Nem igazán a táncparkett ördöge! :) De jobb is volt, hogy elment, mert mindenki feszélyezve érezte magát... :D

Vasárnap is egész nap a parton voltunk. Nagyon durva dolog történt: megint találkoztunk medúzával. De most egész közel volt a parthoz. Szinte pár méterre. Natalijaval bementünk egy kicsit, és én csak kinyújtottam a karomat, hogy beljebb ússzak, erre nem hogy megtapiztam a szerencsétlen döglött medúzát...? Persze jól megijedtem, és "rohantam" ki a vízből. Ezután kb. mindenki látta, hogy egy medúza van a vízben. Pár órával később, meg megint csak arra lettünk figyelmesek, hogy egy rakás ember áll a parton és nézi a vizet. Én odamentem, jó bámészkodó módjára, hogy lássam mi történik. Még egy medúza volt, az is döglött volt és egy ember próbálta visszalubickoltatni a tengerbe. Ezt máig nem értem, hogy miért tette, mert a sodrás úgyis kifelé viszi...Na mindegy. A parton a homokban még egy a medúza egyik alkatrészét is láttam. De az tök szép átlátszó zselés cucc volt, ellenben a fehéres, kék szélű döglött medúzával. Ezek után már a part közelében is veszély van, nem csak beljebb,  szóval a sárga jelzésig soha többet nem fogok beúszni. Ettől a kis izgalomtól eltekintve nem történt más vasárnap. Estefelé páran elmentek egy bárba meccset nézni, mert Barca-Real Madrid meccs volt. Szóval vasárnap nagyon nem csináltunk semmit.

Hétfőn délután elmentek Hugo barátai, a két lány és az egy fiú. Nagyon aranyosak voltak, én mindegyiket megkedveltem. :) Munka után Hugoval el akartunk menni a Mercadona nevű szupermarketbe, de sajnos feleslegesen mentünk, mert zárva volt. Azt tudtuk, hogy hétfőn volt valamilyen ünnep, de nem gondoltuk, hogy egy nagyobb bevásárlóhely is bezár... Így üres kézzel..illetve szatyorral jöttünk vissza a lakásba. Miután visszaértünk, elkezdtünk pizzát csinálni. Natalija megcsinálta a tésztát, utána meg pakoltuk rá a dolgokat. Nagyon finom lett. Kétfélét csináltunk: egy szalámis, zöldségeset és egy tonhalas, paradicsomos, paprikásat. Jól lakott mindenki. Ekkor csak Fleur, Natalija, Hugo, Nicolas és én voltunk a lakásban. Nicolas barátja hétfőn reggel elment egy másik városba, mert ott van valami barátja. Ma, azaz szerdán, jött vissza.

Kedden munka után megint elmentem Hugoval a Mercadonaba, mert már tényleg kellett néhány dolog. Sajnos megint nem jött össze. Valamiért kedden is zárva volt. Elég szívás, mert kicsit messze van és a nagy semmiért elmenni nem igazán jó...Ráadásul semmi tábla nem volt kirakva. Én már ott voltam, hogy sírva fakadok és felgyújtom az egészet. De nem tettem, nem kell aggódni! :) Miután visszaértünk a lakásba kicsit beszélgettünk és utána le akartunk menni a medencébe. Csak Natalija és én mentünk, de sajnos zárva volt, úgyhogy mentünk vissza. Ezután elég sokáig hülyéskedtünk négyen, utána fél 1 körül lefeküdtünk aludni. Valami suhanc, részeg banda kiabált, de egy idő után abbahagyták, úgyhogy tudtunk aludni.

Ma, szerdán, munka után elmentünk a Carrfurba. Úgyhogy ma már meg tudtuk oldani a bevásárlást. Justina, Hugo és én mentünk. Mindenki vett egy csomó cuccot, főleg Hugo. Aztán persze sírt a szája, mert nehéz volt a táskája. Erre kitalálta, hogy vigyünk el egy bevásárlókocsit. Persze elvittünk egyet, csak 50 centbe került, de ezzel megspóroltunk magunknak egy nagyon hosszú utat hazafelé a nehéz táskákkal. Megpróbáltuk aztán a liftbe is begyömöszölni a bevásárlókocsit, de sehogysem fért be, úgyhogy otthagytuk a lépcsőházban. :) Legközelebb jó lesz! :)
Most csak én és Hugo vagyunk itthon, mert a többiek (Natalija, Sonja és Nicolas) elmentek vacsorázni, lehet, hogy még buliba is elmennek. Egyébként ma volt volt Natalija utolsó napja, de csak majd jövő hét elején megy haza. Úgyhogy holnaptól én veszem át a helyét, én leszek a menedzser asszisztens...Remélem menni fog!

2 megjegyzés:

  1. Te hh nem mentél velük? fáradt voltál?
    sok pussz :))
    /amúgy nálunk is zárva van minden ma... :D mmint otthon nálunk , itt nem :) /
    és mennyire beszélsz már spanyolul? :))

    VálaszTörlés
  2. Engem annyira nem hoz lázba egy FC Barca és Real Madrid meccs.. :D Spanyolul meg nem nagyon tudok, csak szavakat jegyzek meg, mondatot azért nem tudnék alkotni! Max. annyit, hogy hogy kell kérni pl. egy fagyit, vagy szendvicset, vagy egy sört. :)

    VálaszTörlés