2011. augusztus 1., hétfő

Hétvége

A csütörtöki buli után mindenki nagyon fáradt volt, így pénteken munka után nem csináltunk semmit, mindenki kidőlt.
Szombaton lementünk a partra, de olyan 3-4 óra felé elkezdett borulni, így a többség hazament. Csak Hugo és én maradtunk a bandából, és Nicolas a szüleivel. Hugo kitalálta, hogy ússzunk el a sárga jelzésig, mint máskor is.
Oké, a borús idő ellenére beúsztunk. Azt tudni kell, hogy ha rossz az idő, akkor valószínűbb, hogy találkozol  medúzával...mi is így jártunk. Nagyon bepánikoltam, mert először csak azt éreztem, hogy megrúgtam valamit. Gondoltam az Justina lába, de ő mondta, hogy nem. Utána ő is hozzáért a medúzához, Hugo pedig, aki messzebb volt, látta is. Mindenki nagyon bepánikolt, mert elég messze voltunk a parttól. De sikeresen kiértünk. Utána hárman elmentünk a másik lakásba, mert ott is van úszómedence, és ott folytattuk a pancsolást. Persze ekkor már esett az eső, de attól még jó volt.
Este elmentünk bulizni, kb. fél 6 körül értünk haza. Másnap csak filmet néztünk és pihentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése