2011. augusztus 22., hétfő


Csütörtökön munka után lementünk a partra, utána meg vacsoráztunk. Natalija, aki csütörtöktől kezdve már nem dolgozik, egész nap unatkozott, úgyhogy csinálta paradicsomos húsgombócot. Nagyon finom volt, pont olyan, mint a mi magyar paradicsomos húsgombócunk. Mondtam is neki, hogy tuti lopják a receptjeinket. :)

Pénteken Sonja és Natalija Barcelonaba mentek és csak fél 11 körül értek vissza. Én már csütörtökön mondtam mindenkinek, hogy pénteken főzök nekik valami magyarosat. Mivel a rakott krumpli elég egyszerű és nem kell sok minden hozzá, így azt csináltam. Justina vegetáriánus, úgyhogy csináltam egy vega verziót (kolbász helyett mindenféle zöldséget tettem bele) is. Lett két tepsi rakott krumpli, ami bőven elég volt a hat éhes embernek. :) Mindenkinek nagyon ízlett, dicsérgettek, még a vega változat is nagyon jó lett! :) Kb. éjfél körül fejeztük be a késői vacsorát. Utána  fél  4ig a teraszon beszélgettünk.

Szombaton egész nap a parton voltunk. Persze, ki mikor kelt az előző napi késői fekvés miatt. Natalija kelt fel és ment le a leghamarabb, utána én is letipegtem. Később csatlakozott hozzánk Sonja és Hugo is. Nicolas egész nap ki sem mozdult, csak fetrengett az ágyában. Dög meleg volt a parton. Este Hugo főzött nekünk. De nem kínait, csak valami paradicsomszószos borsós, halas tésztát. Nem volt rossz. Utána szokás szerint elmentünk bulizni…Elég húzós este volt! :) Bor, gin-tonik, abszint, tequila…esti  fürdőzés a tengerben! :) Nagyon jó volt az egész! Ez volt Natalija utolsó szombat éjszakája Malgratban, úgyhogy ezért aprítottunk így bele az éjszakába. Fél 7 körül értünk haza, ettünk egy kicsit a megmaradt tésztából és elmentünk aludni.




Vasárnap mindenki nagyon másnapos volt, rajtam kívül. A fiúk aludtak egész nap, Natalija hol aludt, hol meg pakolt, mert hétfőn utazott haza. Délután vettünk a fiúkkal Natalijának búcsúajándékot (egy táskát és egy I <3 Barcelona feliratú felsőt), este meg elmentünk egy olasz kajáldába. Ez volt a kedves kis szlovén lakótársunk utolsó vacsorája. :( A kaja nem volt a legjobb, de azért jól éreztük magunkat. Vacsora után visszasétáltunk a lakásba, beszélgettünk egy kicsit és fél 1 körül elmentünk aludni. 







 

Ma ismét egy nagyon meleg napra ébredtünk. Az irodában megint majd meg sültünk. 10-11 felé feljött az irodába Natalija elköszönni. Akkor láttuk utoljára, mert 1 óra körül már indult is el Gironába, mert neki onnan indult a repülője. Valamikor éjszaka 2 körül fog megérkezni Szlovéniába.
Nekem máris hiányzik. Nagyon megkedveltem, aranyos lány volt. Úgyhogy most már csak 3an lakunk ebben a lakásban…de nem sokáig. Jövő héten Nicolas is hazautazik, és utána kb. 2 hétig nem fog senki sem beköltözni a helyére. Majd csak 15én fog jönni egy francia srác, addig senki. Szépen lassan elmennek az emberek innen. Nicolas és Sonja szeptember 1-2 körül, Justina 5-én megy haza. Így majd csak Hugo és én maradunk a régiek közül. A helyükre persze jönnek újak: jövő héten hétfőn egy holland fiú jön, szeptember 1-én egy portugál lány, 5-én egy német fiú, 15-én egy francia fiú, és valamikor 24-e körül egy talán lengyel lány.
Ma délután Nicolassal levágtuk Hugo haját. Nagyon vicces volt, de jó lett nagyon. Elég nehéz egy szögegyenes kínai haját vágni. :D 

Ha gondoljátok, nézzétek meg a képeket és a videókat Nicolas blogjában: 

http://elgabacho.uniterre.com/

3 megjegyzés:

  1. Natalija, the Slow Venian :))
    ez ütött XD

    VálaszTörlés
  2. Ez most halál komoly, de itt ezzel tényleg poénkodtunk. Meg a finn lánynál azzal, hogy finnish, meg nálam persze hogy "i am from hungary, and i am hungry..." :D

    VálaszTörlés
  3. Csilla, nálad ez a hungary-hungry téma betalált, nem? :) te kis haspók

    VálaszTörlés