2011. szeptember 10., szombat

Tényleg, mióta elmentek a többiek, már nem ugyanaz semmi sem. Az új arcok sem rosszak, de a régi csapat jobb volt. Akkor még szinte minden nap csináltunk valamit közösen, most semmi. A fiúk (Maurice és Sebastian) elvannak a másik lakásban, mi meg elvagyunk a mi lakásunkban (Saraval és Hugoval).

Kedden volt az első teljes nap, hogy David nem volt az irodában. Furcsa, mert csak magunk vagyunk abban a nagyobbik teremben, mert Santy meg a saját kis irodájában van. Bár elég gyakran járkál ki, mert azért mégis csak nem akarja, hogy mindenki csak a Facebook-on lógjon egész nap.
Ezt itt is el kell mondanom, kedden megdícsért Santy! Ez számomra tök nagy szó, mert azt hittem, hogy utál...mondjuk ettől függetlenül utálhat! :D És tudja a nevemet!! Eddig mindig csak odajött, hogy menjek az irodájába, de mostmár sikítja a nevemet az irodájából, én meg akkor rohanok.
Munka után nem csináltunk semmi különöset. A két srác elmentek focimeccset nézni, mi meg a lakásban döglöttünk. Az idő sem valami jó már, így a partra lemenni nem sok értelme van.

Szerdán, a munka hasonló volt, és kb. ugyanaz, mint kedden vagy mint máskor volt. Munka után hezitáltunk, hogy csináljunk-e közös főzést, mert múlt héten Maurice főzött nekünk. Fáradtak voltunk, úgyhogy inkább áttoltuk csütörtökre. Ők elmentek bevásárolni a messzi boltba, mi meg otthon főztünk. Először levesnek indult, de aztán kicsit más lett. Raktunk vízbe krumplit, répát, brokkolit, garnélarákot, borsót és a végén egy kis rizst is (ami persze jól bedagadt, így lett egy jó sűrű leves félénk). Nagyon finom volt, egy jó nagy fazékkal csináltunk, amiből még másnap is meg tudtunk ebédelni.





Csütörtökön kérdeztem meg Santy-t, hogy kivehetek-e két napot, mert jönnek az én kis barátaim. Megengedte, úgyhogy én nagyon örültem neki. Munka végén bevittem neki az irodájába a névjegykártyás mappáját, mert már 2 napja otthagyta az asztalunkon. Amikor odaadtam neki, megint megdícsért, mert megválaszoltam az összes diák kérdését, akik kérdeztek valamit a „Personal page”-ükön, így aznap végén a TO-DO lista üres volt! :D
Munka után most már tényleg kellett főznünk, mert beígértük szerdán. Mivel volt sok krumplink otthon, meg tojás, meg sajt, nekem meg kolbászom, megint rakott krumplit csináltunk. :D A fiúk 9 körülre jöttek át a másik lakásból, megvacsoráztunk, beszélgettünk egy kicsit és miután a két srác hazament, elmentünk csucsukálni.

Pénteken elég viccesen telt a nap az irodában. Többen is telefonáltak, meg Santy sem volt olyan ideges, sőt volt 2 magyar lány is aznap, aki gyakorlatozni akar az Animafesttel. És amin én nagyon meglepődtem, Santy egyszer csak szólt, hogy menjek az irodájába. Gondoltam biztos, hogy csak a szokásos feladatot mondja, de nem. Elkezdett képeket mutogatni a két kislányáról, mert fotósnál voltak és olyan kis cuki képeket csinált róluk. Egyébként tényleg aranyosak, már többször voltak bent az irodában. Két kis tök szőke lány, mint az anyjuk…nem mint Santy, akinek göndör (!), barna haja van.
Miután visszaértünk a lakásba munka után, lementünk a medencéhez és úszkáltunk egy kicsit. Jó volt, mert tök üres volt, csak mi voltunk. Utána levágtam a kis kínai haját (megint tök jó lett :D), meg csináltunk palacsintát. Később elmentünk egy angol karaoke bárba, ott voltunk kb. fél 2ig, utána hazamentünk.

Ma, szombaton, valószínűleg egész nap strandolás lesz, mert elég jó az idő. Dél körül jön a lakás tulajdonosa a lakbérért, addig itt kell várnunk őket, nem tudunk strandolni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése