2011. szeptember 23., péntek

Jobb később, mint soha :)

Tudom, már két hete nem írtam, de olyan sok minden történt, hogy a blogra már egyáltalán nem jutott időm. Kezdődött minden azzal, hogy a suli elindult, egy csomó minden elintézendő feladattal, ami miatt persze tiszta ideg voltam. De ma már vége, egy problémám kivételével minden megoldódott. Legalábbis egyelőre így áll a helyzet.

Na, és ami a spanyolt illeti...
11-én végre megjött Rudi! :) Elmentem érte Barcelonaba, ahol az egész napot városnézéssel töltöttük. Leraktuk a csomagját és elkezdtük bejárni Barcelona utcáit. Nagyon jó volt, sok időt töltöttünk ott. Olyan 6-7 óra felé értünk Malgratba, ott lementünk a tengerpartra úszni egyet. Mivel másnap munka volt, ezért nem csináltunk már semmit a strand után.

A következő hét egy kicsit zavaros, mert már régen volt és nem részletezem inkább napokra lebontva. A lényeg, hogy nagyon jól teltek a napjaink, mindenki jól kijött Rudival. Főztünk közösen, bevásároltunk közösen, strandoltunk együtt. Szóval minden nagyon jó volt. Hétköznap nem mentünk semerre, ha jól emlékszem.

Pénteken, 16-án megérkezett a banda többi tagja. Én szabadnapot vettem ki aznapra és hétfőre, így lett egy elég hosszú hétvégénk. Rudival pénteken elmentünk Barcelonába és a többiekkel is végigjártuk a nevezetességeket. Megnéztük a Sagrada Familiát, a Park Güellt, a kikötőt és még néhány látnivalót. Elég későn értünk haza, ha jól emlékszem, akkor olyan 10 óra felé. Aznap lementünk még a partra, de csak Hugo, Rudi, Ildi, Fecó és én mentünk be a tengerbe. Sara, Enikő és Szilvi csak a parton üldögéltek, másnapra tartogatták magukat! :)

Szombaton egész nap strandoltunk, este pedig elmentünk a karaoke bárba utána pedig bulizni.

A vasárnap nagyon jó nap volt. Elmentünk egy közeli városba, Blanes-be. Nagyon szép hely, nekem jobban tetszik, mint Malgrat. Ildivel, Hugoval és Rudival megmásztunk egy hegyet, ahonnan nagyon szép volt a kiltás. A többiek, Szilvi, Enikő és Fecó nem akartak hegyet mászni, így a várost nézték meg és a kikötőt. Ők hamarabb visszaértek a lakásba, mint mi, mert nekünk elég sok idő kellett, mire felértünk a hegyre..ahol egyébként egy kis vár volt. Egyébként vasárnap Sara, Maurice és Sebastian Barcelonában voltak várost nézni. Főztünk is közösen fincsi garnélarákot, meg krumplit sütöttünk zöldségekkel, máskor meg apró halakat kb. ugyanilyen körettel. Nem emlékszem már, hogy melyik nap, csak az a biztos, hogy több nap főzőcskéztünk.

Hétfőn megint Barcelonáztunk, de most egy teljesen más részét néztük meg. Az olimpiai környékre mentünk, ami nagyon szép volt. Láttuk a stadiont, a nemzeti múzeumot, a Placa d’Espanat és még sok szép dolgot. Délután pedig a barcelonai beachre mentünk. Teljesen más, mint ami Malgratban van. Jobb a homok, több a kagyló! :) Kagylóból már van egy rakás.. :)

Kedden én már nem voltam szabadnapos, így nem tudtam a többiekkel bandázni. Ők szinte egész nap a parton voltak, én ebédszünetben lementem hozzájuk és ott a beachen ettünk egy gyrost. Este elmentünk Calellaba, utána pedig megint főztünk rákot, virslit..kinek mit. :) Ez jó kis búcsúvacsora volt, mivel másnap mentek vissza a többiek.

Szerdán hajnali 5:05kor jött értük a transzfer. Én lekísértem őket, mert éppen csak a sarokig kellett mennünk, a transzfert oda rendeltük. Késett egy negyed órát, de mindenki odaért időben a reptérre, nem volt semmi baj. Meglepődtem, mert majdnem tele volt a transzferes busz..
Így szerdától csak Ildi és Fecó boldogít minket. Minden nap strandolnak, csütörtökön csak délután találkoztunk, munka után. Odajöttek az iroda elé, onnan pedig egyből mentünk a Carrefourba, a messzi boltba, venni néhány dolgot.

Péntekre már megbeszéltük, hogy Fecó fog főzni ebédre, így nekem nem kellett ezzel foglalkoznom ebédszünetben! :) Nagyon finom volt, valami paella félét csinált garnélarákkal, kagylóval, rizzsel és zöldségekkel. Ildi ugyanezt ette csak tengeri kütyük nélkül. Neki annyira nem jön be a garnélarák, az apró hal és a kagyló. Viszont kedden ettünk ananászt, mangót, az mindenkinek nagyon ízlett. Csütörtökön így megint vettünk ananászt és kókuszdiót. Egyelőre nem tudjuk, hogy hogyan nyitjuk meg a kókuszt, de még kitaláljuk.
Ma péntek van, itthon csináljuk a palacsintákat. A két srác a másik lakásból bulizni akarnak menni, de mi itt nagyon bepunnyadtunk, nem is akarunk menni sehová. Holnap valószínű megyünk a partra, délután meg Calellaba. Az idő nem lesz jó hétvégén, szóval nem tudom, mennyire jön össze ez a strandolás. Borús, esős idő lesz, de remélem annyira nem rombolja le a programunkat. :)

Még néhány kép

Barcalona beach

Ez a nemzeti múzeumuk az olimpiai környéken

Ezt Ildi csinálta makroval. Neki ezúton gratulálunk! :)

Ez is Barcelona Beachről van

Meg ez is

Útban az olimpiai faluba, a háttérben a múzem

A keddi Calella és a fagyiii :)

Barcelona kikötője

Ez Blanesben van, arról a dombról, amit megmásztunk vasárnap

Blanes tengerpartja

Ildi Blanes kikötőjénél

Rudival ugyanott

Azt a dombot másztuk meg, a tetején azzal a kis romvárral

2011. szeptember 10., szombat

Tényleg, mióta elmentek a többiek, már nem ugyanaz semmi sem. Az új arcok sem rosszak, de a régi csapat jobb volt. Akkor még szinte minden nap csináltunk valamit közösen, most semmi. A fiúk (Maurice és Sebastian) elvannak a másik lakásban, mi meg elvagyunk a mi lakásunkban (Saraval és Hugoval).

Kedden volt az első teljes nap, hogy David nem volt az irodában. Furcsa, mert csak magunk vagyunk abban a nagyobbik teremben, mert Santy meg a saját kis irodájában van. Bár elég gyakran járkál ki, mert azért mégis csak nem akarja, hogy mindenki csak a Facebook-on lógjon egész nap.
Ezt itt is el kell mondanom, kedden megdícsért Santy! Ez számomra tök nagy szó, mert azt hittem, hogy utál...mondjuk ettől függetlenül utálhat! :D És tudja a nevemet!! Eddig mindig csak odajött, hogy menjek az irodájába, de mostmár sikítja a nevemet az irodájából, én meg akkor rohanok.
Munka után nem csináltunk semmi különöset. A két srác elmentek focimeccset nézni, mi meg a lakásban döglöttünk. Az idő sem valami jó már, így a partra lemenni nem sok értelme van.

Szerdán, a munka hasonló volt, és kb. ugyanaz, mint kedden vagy mint máskor volt. Munka után hezitáltunk, hogy csináljunk-e közös főzést, mert múlt héten Maurice főzött nekünk. Fáradtak voltunk, úgyhogy inkább áttoltuk csütörtökre. Ők elmentek bevásárolni a messzi boltba, mi meg otthon főztünk. Először levesnek indult, de aztán kicsit más lett. Raktunk vízbe krumplit, répát, brokkolit, garnélarákot, borsót és a végén egy kis rizst is (ami persze jól bedagadt, így lett egy jó sűrű leves félénk). Nagyon finom volt, egy jó nagy fazékkal csináltunk, amiből még másnap is meg tudtunk ebédelni.

Csütörtökön kérdeztem meg Santy-t, hogy kivehetek-e két napot, mert jönnek az én kis barátaim. Megengedte, úgyhogy én nagyon örültem neki. Munka végén bevittem neki az irodájába a névjegykártyás mappáját, mert már 2 napja otthagyta az asztalunkon. Amikor odaadtam neki, megint megdícsért, mert megválaszoltam az összes diák kérdését, akik kérdeztek valamit a „Personal page”-ükön, így aznap végén a TO-DO lista üres volt! :D
Munka után most már tényleg kellett főznünk, mert beígértük szerdán. Mivel volt sok krumplink otthon, meg tojás, meg sajt, nekem meg kolbászom, megint rakott krumplit csináltunk. :D A fiúk 9 körülre jöttek át a másik lakásból, megvacsoráztunk, beszélgettünk egy kicsit és miután a két srác hazament, elmentünk csucsukálni.

Pénteken elég viccesen telt a nap az irodában. Többen is telefonáltak, meg Santy sem volt olyan ideges, sőt volt 2 magyar lány is aznap, aki gyakorlatozni akar az Animafesttel. És amin én nagyon meglepődtem, Santy egyszer csak szólt, hogy menjek az irodájába. Gondoltam biztos, hogy csak a szokásos feladatot mondja, de nem. Elkezdett képeket mutogatni a két kislányáról, mert fotósnál voltak és olyan kis cuki képeket csinált róluk. Egyébként tényleg aranyosak, már többször voltak bent az irodában. Két kis tök szőke lány, mint az anyjuk…nem mint Santy, akinek göndör (!), barna haja van.
Miután visszaértünk a lakásba munka után, lementünk a medencéhez és úszkáltunk egy kicsit. Jó volt, mert tök üres volt, csak mi voltunk. Utána levágtam a kis kínai haját (megint tök jó lett :D), meg csináltunk palacsintát. Később elmentünk egy angol karaoke bárba, ott voltunk kb. fél 2ig, utána hazamentünk.

Ma, szombaton, valószínűleg egész nap strandolás lesz, mert elég jó az idő. Dél körül jön a lakás tulajdonosa a lakbérért, addig itt kell várnunk őket, nem tudunk strandolni…

2011. szeptember 6., kedd

Hol is kezdjem… múlt hét óta nagyon megváltozott itt minden.

Kedden Nicolas ment haza, pénteken Sonja, hétfőn pedig Justina. Persze jöttek az újak, de furcsa most.
Szóval kedden elmentünk búcsúvacsorázni. Hugoval megajándékoztuk a 3 elmenőt (mindegyikőjüknek vettünk egy-egy képkeretet és beleraktunk egy képet).  Nagyon jó volt a kedd este, sokáig húztuk… A vacsora után elmentünk egy karaoke bárba, majd miután már zárni akartak, 2 felé hazamentünk. Sonja és Justina még ezután elmentek bulizni, szóval szerdán eléggé ki voltak.

Ezek a képek az irodában készültek. Justina akart pár képet csinálni és behozta a fényképezőgépét.

A kedd este további része

Szerdán munka után átmentünk a másik lakás medencéjébe és ott pancsoltunk elég sokáig. Utána főztünk vacsorát és hazamentünk. Egyébként szardán érkezett meg a portugál lány, Sara.

Csütörtökön munka után lementünk a partra, majd este megint csak vacsorát csináltunk. Pontosabban Maurice, a holland srác csinált valami indonéziai kaját. Nagyon finom volt. Sonja aznap este nagy pakolászásban volt, mert másnap hajnalban indulnia kellett a reptérre.

Képek csütörtökről

Pénteken munka után főztünk vacsorát megint…szokás szerint. Utána pedig elmentünk bulizni.

Szombaton nagyon nem volt jó az idő. Délután, amikor lementünk a partra, teljesen befelhősödött meg esett is az eső. Szombaton érkezett meg Sebastian, a német srác. Mivel ez volt Justina utolsó hétvégéje, szombaton is elmentünk bulizni. A vasárnapot meg persze mindenki átaludta.

Vasárnap este átjött Sebastian és Justina. Justina még egy utolsót akart úszni a tengerben, és ezután jöttek fel hozzánk. Kicsit dumáltunk, aztán hazamentek. Sara pedig csinált fényképet egy cápáról, ami a parton volt, persze kipurcanva. Egy bébi cápa, de akkor is nagyon durva, még képen is..

A bébi cápa

Hétfőn elég furcsa napunk volt. Szinte tele volt az iroda az új emberekkel, csak én és Hugo voltunk a régiek közül. Ezenkívül tudtuk, hogy  Davidnak is ma van az utolsó napja, mivel kedden reggel utazik Singapurba. Ennek ellenére majdnem egész nap az irodában volt. Santy így most már több feladatot bíz és bízott rám már ma.
Délután bejött az irodába Justina, egy utolsót elköszönni, meg kinyomtatni a beszállókártyáját.

Egyébként most így áll a helyzet, ami a lakásokat és az embereket illeti:
Az egyik lakásban Sara, Hugo és én; a másik lakásban pedig Maurice és Sebastian. A következő ember majd csak 2 és fél hét múlva jön..talán.